16 Ekim 2010

Gucci Guilty VS Paco Rabanne Lady Million

Bugün havanın güzel olmasını fırsat bilerek hasta hasta da olsa Bağdat Caddesine indim.Merka ettiğim 2 parfüm vardı Guilty ve Lady Million.Boyner'e girip ikisini de deneme fırsatım zorda olsa oldu çünkü Lady Million'un testerı bitmişti ve ellerinden kalan mini (1-2 ml) ürünlerden birkaç uzmana sorarak bulabildim.

  Guilty hafif ve narin bir koku ben biraz Lacoste Femme'ye benzettim.Kokusunun çok kalıcı olmadığını düşünsemde mağazadaki uzmanlar bu konuda ödül aldığını çok kalıcı olduğunu özellikle vurguladılar.


   Lady Million ilk sıkıldığında güzel değil dememe rağmen 10 dakika sonra kadar kendini yansıtmaya başladı ve gerçekten mükkemmel bir koku.Kokunuzla imza atmak isterseniz gerçekten ideal bir parfüm olduğunu söyleyebilirim.

   Fiyatları Boynerde 50 ml olmak üzere Guilty 153 TL Lady Million ise 189 TL idi.Eve geldiğimde Strawberry'den Lady Million 'un fiyatına da baktım 124 TL idi,Guilty ise henüz Strawberry'de yok.
 
   Ben iki parfümünde ayrı ayrı hayranı oldum.İkisini de alıp bu karmaşadan kurtulmayı planlıyorum.Guilty biraz daha günlük olarak kullanılabilir sanırım Lady Million'ı ise özel zamanlar için düşünüyorum.

  Kullanalar varsa çevrenizden aldığınız yorumlerı bekliyorum:))
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder