25 Mayıs 2014

Küçük Ev Aletleri

Herkese merhabalar,

Uzun zamadır bir koşturmaca içersinde olduğumuz için bloga hiç uğrayamadım. Birde yaşadığım şehir ve taşınacağım şehir ayrı olunca ne aldıklarımı paylaşabildim ne de herşeyi bir arada bulundurabildim . Hep kuş misali bir orada bir burada. En sonunda sizlere aldığım şeylerin görselleri ile bir post hazırlamaya karar verdim.

Küçük ev aletleri alışverişimde ağırlıklı olarak Arçelik'i tercih ettim. Mutfağımız beyaz ağırlıklı olacağı için onlar da beyaz oldu tabi :) Aslında renkli Kenwood ürünleri de uzun zamandır hoşuma gidiyordu ama kettle çok minik olduğu için tüm seriden vazgeçtim işin aslı budur :(

Gurme çay makinası istediğim vakitte çayımı hazırlayacak olması sebebiyle kalbimi fethetti. Sabah kahvaltı hazırlarken kahvaltıya oturduğumuzda çayın hala demlenmemiş olması ya da çayı demlemek için daha erken kalkmak sorununu bu makina ile çözdük. Sağ taraftaki hazne sadece kettle olarak da çalıştırılabildiği için ayrıca bir ürün almaya da gerek kalmadı.


Çay olur da kahve olmaz mı? Yıllardır gözüme kestirip evime koymak istediğim kahve makinasını kaçıramazdırm. Hele hele aromalı türk kahvesi çeşitlerinin her kahvecide karşımıza çıktığı bir zamanda akşam şöyle uzanıp kahvemi yudumlamayı dört gözle bekliyorum.

Blender ve tost makinesi de yine beyaz. Tost makinesi aynı zamanda 180 derece açılarak ızgara olarak da kullanılabiliyormuş. Bir taşla iki kuş :)


Farklı olarak bir de Philips'in salata makinesini aldım. Bu ilk aldığım mutfak aletiydi. İyi ki aldım :)


Şimdilik bu kadar diyeceğim ama bu kadarla da kalır sanırım yoksa mutfak küçük aletlerden geçilmeyecek ortalığı çok da doldurmamak lazım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder