26 Nisan 2012

Monzalime alışverişim

Daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama Beauty Blender'ı duymuşsunuzdur muhtemelen uzunca bir süredir konuşulan harika bir ürün .Bildiğim kadarıyla da Türkiyedeki tek resmi satış noktası da Monzalime.com.

Geçenlerde bir bakıyım diye girdim siteye bir de ne göreyim tüm Beauty Blender'lar %50 indirimde hemde setleri bile.Tabi ki durmadım durur muyum hiç hemen 2'li combo set aldım yanında da glitter eyeliner hediyesi de vardı .Normalde bu setin fiyatı 88 TL iken ben 44 TL 'ye almış oldum .
Bir de L.A. Girl Mark My Eyes eyeliner aldım ancak o henüz gelmedi umarım en kısa zamanda gelecektir.Merakla bekliyorum kalın eyeliner çekmek isteyenler için oldukça utgun gibi görünüyor geldikten sonra mutlaka yazıcam detayları ...


Buda gelen ürünlerim :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder