29 Nisan 2012

China Glaze Hunger Games Kolleksiyonu

Dün sonunda açlık oyunlarını izledim ve tek kelimeyle şahaneydi.Film benim bakış açımla  The Village+ Lost karışımı ancak ikisinden çok daha fazla güzeldi.Senaryoya hayran kaldım resmen  devamını dört gözle bekliyorum...Bu arada yazım film açısından ufak spoilerlar içerebilir ancak çok yüzeysel bilgiler o yüzden rahat rahat okuyabilirsiniz.

Neyse filmi izledim sonra bir de baktım ki China Glaze Hunger Games kolleksiyonunu çıkartmış .Colours From Capitol (Capitol'den renkler)  .İzleyenler bilir Capitol, filmde oyunların oynandığı ,12 bölgeden gelen haraçların toplandığı şehrin ismiydi.

Koleksiyon da filmin konseptiyle bütünleşerek 12 renkten oluşuyor ve bu renkler filmde gördüğümüz 12 bölgeyi temsil ediyor .İşte renkler ve hangi bölgeyi temsil ettikleri ;



Luxe and Lush – District 1 (Luxury)
Stone Cold – District 2 (Masonry)
Riveting – District 3 (Technology)
Hook and Line – District 4 (Fishing)
Electrify – District 5 (Power)
Fast Track – District 6 (Transportation)
Mahogany Magic – District 7 (Lumber)
Dress Me Up – District 8 (Textiles)
Harvest Moon – District 9 (Grain)
Foie Gras – District 10 (Livestock)
Agro – District 11 (Agriculture)
Smoke and Ashes – District 12 (Mining)

 Sanırım ben en çok Harvest Moon ve  Electrify renklerini beğendim ama Luxe and Lush'ı da denemek isterim.

  Filmi bu kadar beğenen biri olarak ojeleri de sürüp 2. filmi beklerim artık :))

  Hı bu arada Katniss Everdeen 'in Survivor'daki Gizem'e çok benzediğini benden başka düşünen oldu mu???





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder