21 Eylül 2011

Yeniden Merhaba

Uzunca bir aradan sonra yazılarıma dönmeye karar verdim...Sizlere verdiğim geçici sessizlikten dolayı özürü borç bilirim.

Bu süre içinde neler yaptın nerelerdeydin diye sorarsanız hep buralardaydım aslında orada burada.Ama açıkçası uzun zamandır bu kadar çok gezdiğim bir senem olmamıştı herhalde.Kuş misali bir oradaydım bir burada...En sonunda tatilimi de yapıp döndükten sonra motive bir şekilde alışveriş macerama geri dönmeye karar verdim.

Tabi ki bildiğiniz gibi hayatta sadece alışveriş yok .Gittiğim yerler,yaşadığım duygular vs. aklıma gelen ve sizlerle paylaşmak istediğim herşeyi burada yazıya döküyorum.

Birikmiş çok fazla anım oldu buraya yazmak için belki hepsini hemen yazamam ama yavaş yavaş sayfaları doldurur sizleri de mahrum bırakmam...

Bu sessiz süre içerisinde bile sevgili blogumu boş bırakmayan sizlere teşekkür ediyorum... Hepinize öpücükler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder