22 Eylül 2011

Yanan Saçları Kurtarma Operasyonu

Kısa bir süre önce bir hata yapıp mavi siyaha boyamış olduğum saçlarımı bakır rengine çevirdim.İyi de yaptım bir daha siyaha tövbe...Ama bu işlemin doğal sonucu olarak saçlarımın uç kısımları (uç diyorum ama bir 5-6 cm yani) yandı ve ne fön çekiliyor ne de düzleştirici kurtarıyor.Yapılacak tüm hataları yapmadığımı farkederek birde saçıma köpük yaptıktan sonra beğenmeyip düzleştirici ile düzeltmeye kalktım cillop gibi oldu artık keçeden bir farkları yok...

Uzun araştırmalarım sonucu eczaneye gidip otacının saç bakım yağını,badem yağı,bepanten,bemiks ve evigen kapsül aldım.Otacının bakım yağı aslında saçı güçlendirmek ve saç dökülmesini önlemek için ama içinde ihtiyacım olan diğer yağlar da bulunduğu için birde zaten hali hazırda saç dökülmesi yaşayan bir insan olduğum için uygun gördüm kendisini...



İşlemleri anlatıyım şimdi.Öncelikle Otacı saç bakım yağını saç diplerime sürerek masaj yaptım ,arkasından banyoda saç uçlarımı ıslatıp havlu ile ıslaklığını aldım,bu sırada bir kase içerisine 2 kaşık badem yağı ,2 kaşık Otacı saç bakım yağı,1 ampül bemiks,1 ampül bepantene ve 1 ampül evigeni dökerek iyice karıştırdım.Hazırladığım bu karışımı ıslattığım saç uçlarıma iyice yedirdikten sonra yine havluya sardım ve şimdide oturdum bekliyorum ...

Bu karışım yaklaşık 2-3 saat kadar başımda duracak.Haftada 1 uygulamak faydalı diyorlar.Bakalım etkisini görecek miyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder