9 Ekim 2012

Dedektif Kozmetik Araştırmasında :LAQA&CO Tweedledee Nail Polish Pen

 Deneme fırsatı bulduğum ve kargo paketini açar açmaz hemen kullanıp fotoğraflamaya başladığım sıra dışı bir üründen bahsedeceğim sizlere.LAQA&CO Tweedledee Nail Polish Pen...

 Çantanızda taşırken kırılıp tüm çantanızı ojeye bulayan cam şişeler yerine kalem şeklinde bir oje olsa.Ve bu kalemin kırılma ihtimali olmasa rahat ederdiniz değil mi?

Kargomu alıp paketi açtığımda oldukça şık ,üzerinde ''You Are Pretty'' yazan şeker pembesi ambalajıyla beni  ilk bakışta cezbetti.Zaten bu tarz cicili bicili ambalajları oldum olası sevmişimdir.Hatta Benefit ve Too Faced'e olan ilgimin arkasında da aynı cazibe yatıyor.LAQA&CO ruj ve nail polish pen'lerin tüm ambalajları farklı tasarımcıların çalışmaları ile kaplanmış ,bunu da firma ile ilgili araştırma yaparken öğrendim.

Neyse ürünümüzü incelemeye devam edelim.Kutunun içerisinden çift taraflı prospektüs gibi bir karşılama kağıdı çıkıyor.Oldukça neşeli bir ürün olmaya devam ediyor böylece gözümde.


Tabi ki ambalajın neşeli olması ürünle ilgili kararı erken vermeme etken olmuyor.Biz ne ambalajlar gördük içindeki ürün fos çıkan :))

Neyse...Bendeki rengi tweedledee. Pamuk helva rengi diyebilirim bu renk için.



Ürünü açtığımızda keçeli kalem gibi bir şey olduğunu görüyoruz ancak  ucu lip stainler gibi keçe şeklinde değil.Fırça desek daha doğru olur.



Kullanımı ise basmalı bir mekanizmayla ojenin sıkılmasıyla oluyor.Ürünün arka kısmasında bir depocuk var.Bu kısıma basarak ojenin fırçaya geçmesini sağlıyorsunuz.

Uygulama gerçekten çok kolay.Şişeyi nereye koyarım derdi olmadan yolda bile oje sürebilirsiniz.Fotoğrafları telefondan çektiğim için kendim sürerken çekemedim.Annemi de olaya dahil ettim :))


Burda ise rengi ve sürülmüş görünümü görebilirsiniz.

Ürünü sensetools twitter yarışmasından kazanmıştım.Yani bu ürünü sensetools sitesinden bulabilirsiniz.Ayrıca aynı markanın asetonsuz oje silici pedleri ve kalem rujları da var.Bir göz atmak lazım derim.En kısa zamanda onları da deneyip sizlerle paylaşıyor olurum kızlar.

Herkese sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder