8 Mart 2012

Wish List S/S 2012

2012 İlkbahar/Yaz sezonuna girdik bile .Wish list yapmasam olmaz.

Urbanears Plattan-Su yeşili
D&R 'da Urbanears modelleri satılıyor ama bu rengini hiç görmemiştim.Şu an Limango Tech'te bu rengi var.Fiyatı 159 TL

Bir su yeşili daha gelsin o zaman  Tory Burch Ella Tote 

Bu sezon yer gök pastel o yüzdenbu skinnylerin her renginden de birer tane lazım.

Pastel Skinny


Stradivaruis'ta renk renk gördüm fiyatları da yanlış hatırlamıyorsam 49 TL civarındaydı.

Pastel Jelly Watch



  ASOS- £18.00


Bu Melissa 'lara da bayıldım hem de şeker kokulu...
Melissa Wanting 189 TL (Lazy Butik)

Bu elbiseye de bugün Trendyol'da tutuldum ancak ben alana kadar malesef tükenmişti :(((((Bidaha gelsin noooolurrr...



Milla by Trendyol-69,99 TL

Bu ayakkabılarda jean veya beyaz pantolon ile kombinlenebilir bir yaz idolü...

Butigo-79,95 TL

Gelelim takıp takıştırmaya





 Etsy

Bereket kolyemizi de boynumuzdan eksik etmeyelim.



14 Ayar Pembe Altın Bereket Damla Kolye -795 TL (Nazra)

Bu bilekliklerde Ebru Danyal'dan

Stilimo -70 TL (Ebru Danyal)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder