5 Ocak 2012

LuxyBox Kutum


Vanilya Club ve Lila Kutu'dan sonra Luxy Box kutumda geldi.Tarafsız bir göz olarak öncelikle belirtmeliyim ki Luxy Box diğer kutulardan daha sonra çıkan bir kutu olduğu için ondan beklentim daha fazlaydı.Şimdiye kadar çıkan diğer kutuları görmüş ve bunu göz önünde bulunarak daha dolu dolu ve tatminkar bir paket göndereceklerini düşünmüştüm.Ürünlere baktığım zaman evet markalar güzel ürünlerin kalitesi konusunda diyecek sözüm yok ancak beni pek de tatmin etmedi malesef.

Bir blogger olarak fikrimi paylaşmak gerekirse ürün çeşitliliğini arttırmaları gerektiğini düşünüyorum.Şahsen içinden bu kadar az ürün çıkan ve hepside deneme boyu olan ürünlere 1 kere 19 TL versem 2.sine vermem.Yine de bu benim şahsi fikrim ancak bu yöndeki fikirleri dikkate alırlarsa çok daha güzel işler yapacaklarına inanıyorum.

2.paketin çok güzel olması dileğiyle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder