17 Eylül 2010

Fashion Night Out Bağdat Caddesi

Herkese selam ,

   Uzunca bir aradan sonra yeniden yazılarıma döndüm...



    Bugün uzun zamandır hepimizin dörtgözle beklediği FNO ''Modanın En Büyük Alışveriş Partisi'' gerçekleşti.Bende bir Anadolu yakası sakini olarak Bağdat caddesi etabını kaçırmadım tabiki.Saat 6'da cadde civarında olmama rağmen Zara'dan Marks&Spencerın önüne yarım saatte gittim gerçekten muhteşem bir kalabalık vardı.Kampanyalar ve indirimler çok cazipti gerçekten ama mağazalara girmek bir dert ödeme yapmak ayrı bir dertti.Caddede o kadar çok Dj performansı vardı ki sokakta değilde kocaman bir gece klubü gibi değişmiş caddenin havası ,insanlarda zaten olabildiğince süslenmiş vitrinden fırlamış misali sokaklardaydı.Tamam cadde her zaman öyle ama bugün farklı bir hava vardı.Tam bir karnaval diyebilirim.

   Dikkatimi çeken olumsuzluklarda var tabiki ;hediyeler ve mağazalardaki eleman sayısı çok yetersiz kalmış.Örneğin ilk olarak Sevil'e gittim.Sevilde bugün ilk defa Sevil Kart çıkartanlara 50 sevil para ve her alışverişe Moschino Parfüm ve çanta hediyesi vardı.Saat 6 buçukta oradaydım kendime bir kart çıkartabilmek için yarım saat kadar bekledim çünkü kasada sadece 1 kişi vardı ve oda uzunca bir süre telefonla konuştu.Ardından mağazada uzunca bir süre parfümlere baktım ancak bu süre içinde kimseye moschino set verildiğini görmedim ayrıca sevil card içinde özel bir kampanyadan bahsedilmiyordu.Bahsettikleri sınırlı stok 2-3 adetti herhalde.
  Saat 8 buçuk gibi de GAP mağazasındaydım .GAP 'te ise ''Zarf lütfen'' promosyonu vardı.Tam mağazaya girdim zarflar bitti dediler .

   Bütün bunların yanında çok güzel ve keyifli bir alışveriş ortamıydı.Erken gelmiş bir yılbaşı gününde hissettim bugün kendimi.Vogue dergisine ve aktiviteye katılan tüm markalara bu güzel organizasyonu bize yaşattıkları için teşekkürlerimi sunarım.Umarım bu etkinlik her sene büyüyerek devam eder....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder