29 Temmuz 2010

Kozmetik Alışverişim


Sonunda uzun zamandır almak istediğim M.A.C. Face and Body Foundation ürününü aldım .Sizlere ürünü biraz anlatmak istiyorum ;bu zamana kadar benden başka kullanmayan kaldıysa tabiki....Fondöteni sıktığınızda oldukça sıvı hatta su gibi bir yapısı olduğunu görüyorsunuz.Çok fazla miktarda sıkmanızı tavsiye etmiyorum çünkü hem yeterli oluyor hemde muhtemeler elinizden akıp gider yazık olur.İlk kullandığımda bir etkisi olmadığını düşündüm ancak ürünü baaklarıma uyguladığımda farkı daha net bir şekilde gördüm.Cilt yüzeyindeki tüm gözenekleri doldurarak gerçekten pürüzsüz bir görünüm veriyor.
    Fiyat olarak bakıcak olursak 72 TL fiyatı var ancak 120 ml olduğu için  56 TL'lik  Max Factor Lasting Performance Fondöten 30 ml  yanında M.A.C  sudan ucuz kalıyor.  

Bir diğer aldığım ürün ise Estee Lauder Bronze Goddess serisinden Soft Matte Bronzer .Bu üründen de oldukça memnunum allık olarak kullanıyorum.Aldığım boy mini boy ancak Loreal ve Maybelline allıklara baktığımızda normal bir gramaja sahip.Orjinal gramajı 21 gr aldığım ise 4 gr.Orjinal boyunun fiyatı sevilde 94 TL bende 19 TL 'ye aldım mini boyu Douglas mağazalarından bulabilirsiniz.
  Fotolarda elim üzerinde uygulama yaptığım resimler var.İlki hiçbirşey sürmeden çekildi .İkinci foto M.A.C. Face and Body Foundation kullanılarak çekildi.Sonuncu resimde ise Estee Lauder Soft Matte Bronzer uygulamasını görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder