7 Mart 2010

and the oscar goes to...



Selam kızlar .Bildiğiniz üzere bu akşam 82.Oscar ödül töreni var . Sunuculuğunu iki ünlü aktör Steve Martin ile Alec Baldwin'in üstlendiği Oscar töreni NTV'den (simultaneli) ve CNBC-e'den (orijinal sesiyle) canlı olarak yayınlanacak.
Tören gece 01:00'da başlıyor ben şimdiden hazırlıklarımı yaptım.Güzel bir uyku çektim.Listelerden tahminlerimi yaptım.İçeceklerimi ve mısırımı hazırladım birtek patlatması kaldı:)gece 01:00 'a kadar tahminlerinizi bekliyorum.Tahminleri tutan arkadaşlara ufakta olsa hediyelerim olacak.Tahmin yapabilmek için bloguma üye olmanız ve sitenizde yayınlamanız yeterli.Yarışma şu şekilde ilerleyecek yazdığım kategorilerin hepsi için tercihinizi yazıyorsunuz.Hepsini tutturana oscar kazana bir filmin dvd'sini hediye ediyor olacağım.
Hadi çabuk olun 4 satiniz var:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder